Παρασκευή 22 Απριλίου 2016

ΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΟΥΜΕ ...ΜΕ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ..ΤΟΝ ΜΟΝΟΝ ΠΟΥ ΠΆΛΛΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ!..ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΗΝΥΜΑ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΞΕΝΟΥΣ,,,

«ΜΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ,


 ΥΠΗΡΞΑ ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΠΑΝΩ...»: 


ΤΟ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ ΠΟΥ ΤΡΕΜΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ...



Την επαύριον της 21ης Απριλίου διάλεξε ο «Στόχος» για να αναρτήσει το 
εκπληκτικό τραγούδι του κάργα ελληνόψυχου Νότι Σφακιανάκη, που οι απατεώνες πολιτικάντηδες έχουν απαγορεύσει να μεταδίδεται από τα μεγάλα ΜΜΕ.


Το τραγούδι του Νότι κυκλοφόρησε πρίν από 2 χρόνια, το 2014, και παρά το 
γεγονός ότι έχει σαρώσει στο YouTube αγγίζοντας τα 900.000 χτυπήματα, υπάρχει ρητή εντολή στα μεγάλα Κανάλια και στα ραδιόφωνα να μήν το μεταδίδουν, 
για να μή φουντώσει ο Ελληνικός Ρατσισμός!..

Απολαύστε τους στίχους του τραγουδιού που έγραψε ο Κώστας Χορλιαφάκης 
σε μουσική δική του και του Στράτου Κουμπιά


Χρόνια με χτυπάτε
χρόνια στέκομαι
χρόνια με πουλάτε 
και τ' ανέχομαι

Χρόνια ο σκοπός σας 
να αφανιστώ
Έλληνας χαμένος 
πρόγραμμα βατό

Έλληνας θαμμένος γη χωρίς Θεό

Μα εγώ είμαι Έλληνας
δεν θα πεθάνω
υπήρξα άρχοντας 
στον κόσμο επάνω

Είμαι αυτός 
που σου 'χει μάθει
τ' αλφαβητάριο 
μην κάνεις λάθη

Εγώ σε γέννησα 
σ' έχω αναθρέψει
κι ότι δικό σου 
μου το 'χεις κλέψει

Μα εγώ είμαι Έλληνας 
πάντα αντάρτης
Άνθρωπος δίκαιος 
και δημοκράτης

Τώρα ζητιανεύω 
κι η ψυχή σου χαίρεται
τώρα ξεπουλιέμαι 
μα ποιος Θεός το δέχεται

Τώρα μου ζητάτε 
τα υπάρχω μου
ως και την ψυχή μου 
που 'χω πάνω μου

Δεν θα μου τα πάρεις ούτε από τον τάφο μου

Μα εγώ είμαι Έλληνας
δεν θα πεθάνω
υπήρξα άρχοντας 
στον κόσμο επάνω

Είμαι αυτός 
που σου 'χει μάθει
τ' αλφαβητάριο 
μην κάνεις λάθη

Εγώ σε γέννησα 
σ' έχω αναθρέψει
κι ότι δικό σου 
μου το 'χεις κλέψει

Μα εγώ είμαι Έλληνας 
πάντα αντάρτης
Άνθρωπος δίκαιος 
και δημοκράτης

Μα εγώ είμαι Έλληνας 
ευλογημένος
σ' επαναστάσεις 
αναθρεμμένος

Έχω παλέψει 
έχω νικήσει
θεριά ανήμερα 
έχω λυγίσει

Δεν κάνω πίσω 
θα πολεμήσω
και τους ρουφιάνους 
θα τους διαλύσω

Αυτούς Ελλάδα μου 
που χρόνια τώρα
τον δρόμο σ' άνοιξαν 
στην κατηφόρα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου