Πέμπτη 24 Αυγούστου 2017

ΜΙΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ... ΜΕ ΤΟ ΘΕΟ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ!

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ...ΜΑ ΑΛΗΘΙΝΟ!

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ  ΤΟΥ ΥΨΙΣΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ (θεου) ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗ. ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΦΟΡΑ!
       



--4oν ΜΕΡΟΣ

ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΟΥΛΗΣ ΜΑΣ;Μεγάλη...πλάκα!

ΝΑ ΜΩΡΕ Ο...θΕΟΥΛΗΣ ΜΑΣ!

-- Τι να θυμάμαι μέγα Άρχοντα; Εσείς είστε ικανοποιημένος από την εικόνα του ανθρώπου που είχατε την έμπνευση να φυτέψετε στον πλανήτη Γη; ΄Όχι, να μου το πείτε! Οι δημιουργοί κατά κανόνα χαίρονται και είναι περήφανοι για τα δημιουργήματά τους…. Εσείς πατήρ πάντων πως αφήνετε  τα τέκνα σας σκόρπια να κάνουν τόσες ασχήμιες κακουργηματικές; Σε μας τους ανθρώπους… μας στηλιτεύουν για τις αταξίες των τέκνων μας… Το μπαλάκι της ευθύνης παίρνει  κι εμάς… Εσείς πως διάολο---θα έλεγα ευχή, μα δεν κολλάει… είστε ακόμη στο απυρόβλητο; Υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά; Καλά δεν νιώθετε μετανιωμένος για τα παλιόπαιδα που δημιουργήσατε;
-- Χμ …χμ…  Ο  Ύψιστος πασπάτεψε την γενειάδα του. Σούφρωσε τη γαλήνια φάτσα του με κοίταξε κατάματα κι ελάλησε:

--Άκουσε κύριέ Τόλη μου… Καλά λαλείς αλλά αγνοείς τα τεχνικά του θέματος… Ειλικρινά όταν σας έπλαθα με εκείνη τη …λάσπη είχα ενθουσιασμό.Τη χαρά που έχει ο κάθε δημιουργός. Εκ προϊμίου σας πληροφορώ πως είχα θεωρήσει τη δημιουργία μου: …Υπέρτατη…Ανεπανάληπτη…Μοναδική…Καθοριστική για όλο το έργο μου…  Κι ορισμένως έτσι φαίνονταν στην αρχή και δεν σας κρύβω ότι σας χαιρόμουν… Αλλά όσο ο καιρός περνούσε… η κατάστασή σας εξελίσσονταν ανεξέλεγκτα… Προσδοκούσα ότι θα καλλιτερέψει το είδος σας… Πλην όμως ματαιοπονώ έως στιγμής κι αυτό με στεναχωρεί! Όχι πως δεν έχω λύσεις… ΘΕΟΣ γαρ ΕΙΜΙ! Αλλά να …όπως όλοι οι δημιουργοί έχω κι εγώ τις εμμονές μου… Και επιμένω ότι η εικόνα σας θα αλλάξει… θα ανατραπεί… 

--Βράσε όρυζα Πανάγαθε! Τίποτε δεν θα αλλάξει από το σκαρί που έφτιαξες… όπως το έφτιαξες…. Δεν ξέρω αλλά μήπως κατά το πλάσιμό μας κάποιο υλικό έπεσε παραπανήσιο; Ζύμωσες  τη λάσπη με άχυρο… Λέω μήπως έπεσε στο μίγμα περισσότερο άχυρο και χάλασες τη δοσολογία στην πλαστική μας;
Λέω… μήπως πάνω στη χαρά σου να μας φτιάξεις κάτι σου ξέφυγε παρά πάνω; Φυσιολογικό για τα ανθρώπινα ναι μεν αλλά μήπως και παρά Θεοίς συμβαίνουν παρόμοια; Λέω κι αμαρτίαν ΟΥΚ ΕΧΩ!

--Μ αυτό πλευρό να κοιμάσαι φίλε μου…  Σιγά… σιγά μη με ξεστρατίζεις… Δεν μπορώ να θυμάμαι τις δοσολογίες λάσπης κι αχύρου που χρησιμοποίησα για τη πλάση σας….

--Πες το μωρέ Χριστούλη μου! Δόξα τω Θεώ… Δόξα σε Εσένα! Τώρα εξηγούνται μερικά περίεργα παρά τοις ανθρώποις…
«ΑΧΥΡΑΝΘΡΏΠΟΥΣ» αποκαλούμε πολλούς επί γης…αλλά ποτέ δεν έμαθα τι σημαίνει αυτό. Και να που με την κουβεντούλα μας ΦΩΤΙΖΟΜΑΙ.Δόξα τω Θεω…Σε σένα Μέγα!

Συμπέρασμα: Στο πλάσιμο της γέννας μας έπεσε περισσότερο άχυρο ..μόνο έτσι εξηγούνται τα ανθρώπινα αλλοπρόσαλλα καμώματά μας.. Τώρα εξηγείται το μπάχαλο που βιώνουμε. Στο πλάσιμο και στη δυσαρμονία των υλικών που χρησιμοποιήσατε για να παραχθεί αυτό το ΑΝΕΚΔΟΤΟ πλακατζίδικο πλάσμα, τον ανθρωπάκο… που μάλιστα μέσα στις χαρούλες σας … τον καταστήσατε και ΙΣΟΘΕΟ!
Κύριε με όλα τα σεβάσματά μου οφείλετε να σπουδάσετε τις επισημάνσεις μου … ΄Ισως κάτι γίνει…

…ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΩ… καμίαν ΑΝΑΣΤΑΣΗ για το είδος μου, καμιάν ελπίδα σωτηρίας. Λυπούμαι ΚΥΡΙΕ και βαθύτατα μάλιστα.. Εκτός κι αν ως Θεός… πατήσετε κάποιο διορθωτικό κουμπάκι και μπούμε σε μια λογική ρότα…
Διαφορετικά …Χαιρέτα μας τον πλάτανο ΚΥΡΙΕ! 

--Μπα έχουμε και τελεσίγραφα κύριε Τόλη;
--Θεωρείτε ότι οι ΛΟΓΙΚΟΤΑΤΕΣ  παρατηρήσεις μου αποτελούν Τελεσίγραφο; Εσείς Θεέ μου και οι πράκτορές σας επι γης έχετε τέτοια κακόγουστη συνήθεια. Εγώ δεν διεκδικώ τίποτε… Δεν δέχομαι ωστόσο από μέρους σας απειλές! Εγεννηθην ΛΕΥΤΕΡΟΣ και παραμένω ΛΕΥΤΕΡΟΣ άχρι θανάτου…
Κι ένας Θεός, όπως εσείς, προσδοκώ ότι μπορεί να σταθεί στο επιβαλλόμενο ύψος Του!

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ: http://hellasnews-agency.blogspot.gr/2017/08/blog-post_54.html
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΣ ΑΥΡΙΟΝ…    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου